Kompetentne kadry dla Ratusza!

28 listopada br. podpisana została umowa obejmująca przeprowadzenie niezależnego audytu obejmującego badanie sprawności pracowników Urzędu Miejskiego w Żywcu (ex ante) oraz audytu oceniającego zmiany w poziomie kompetencji pracowników samorządowych po zakończeniu projektu (ex post). Wytypowani pracownicy UM w Żywcu, w najbliższym czasie zostaną poddani wstępnemu audytowi.
W kolejnym etapie realizacji przedsięwzięcia, opracowany i wdrożony zostanie model rozwoju kompetencji kadr oraz przeprowadzone zostaną szkolenia dla pracowników Urzędu. W ostatnim etapie przedsięwzięcia, przeprowadzony zostanie audyt oceniający zmiany w poziomie kompetencji pracowników.
Celem całego przedsięwzięcia jest poprawa kompetencji i motywacji zawodowych urzędników co wpłynie na poprawę jakości obsługi mieszkańców i usprawni funkcjonowanie całego urzędu.